عصر خودرو

قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید

عصر بازار- برخلاف انتظارات مبنی بر کاهش موقت قیمت بیت‌کوین، این رمزارز با ادامه ماجراجویی خود به سوی ارتفاعات، به بالاترین قیمت خود در بیش از سه ماه اخیر رسید.

قیمت بیت‌کوین به بالاترین حد خود در سه ماه اخیر رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، بهای بیت کوین ظرف مدت هشت ساعت که از ساعت 1:30 بامداد صبح امروز (پنج شنبه) آغاز شد، با افزایش 5.9 درصدی از 9 هزار و 250 دلار به 9 هزار 755 دلار رسید و سپس با اندکی کاهش روی قیمت کنونی خود یعنی 9 هزار 559 دلار ثابت شد.

    اولیور فون لندزبرگ سادی، رییس هیات مدیره شرکت سی‌بی‌سی انگلیس فعال در زمینه رمزارز با اشاره به افزایش اخیر قیمت بیت‌کوین و مربوط دانستن آن عمق سطحی بازار، گفت: هر نوع تغییر معنادار همچنان می‌تواند بازار را آشفته کند و این در حالی است که با توجه به نصف شدن پاداش بعدی استخراج بیت کوین  که در سال 2020 اتفاق می‌افتد، (پاداش استخراج هر بلاک 6.25 بیت کوین خواهد بود)، تحریک کنندگان پشت پرده‌ای که معتقدند قیمت بیت‌کوین رو به افزایش بوده و خریداری آن به صرفه است، آنها مضنونین همیشگی محسوب می‌شوند.

    علاوه بر این، یکی از عوامل تاثیرگذار در تازه‌ترین افزایش قیمت بیت‌کوین را می‌توان در فعالیت بازار آلت‌کوین جستجو کرد. «سوو ژو» یکی از بنیانگذاران موسسه مالی Three Arrows Capital معتقد است که تحرک قیمت بیت‌کوین، تحت هدایت رمزارز آلت‌کوین به ویژه اتریوم به عنوان یکی از رمزارزهای موجود با ارزشی بیش از 10 میلیارد دلار اتفاق افتاده است.

    سوو ژو در اینباره گفت: اظهاراتی از سوی کمیسیون معاملات آتی کالای آیالات متحده (CFTC) شنیده شده مبنی بر اینکه معاملات آتی اتریوم تا پیش از پایان سال انجام می‌شود و پیشرفت‌های مثبتی در حوزه فناوری در دو بخش اتریوم پایه و اتریوم دو صورت گرفته است.

    براساس آمار و ارقام «مِساری»، تغییر قیمت کوتاه مدت اتریوم در بازه هفت روزه 18.5 درصد بوده که نیروی محرکه افزایش قیمت بیت کوین طی 24 ساعت اخیر محسوب می‌شود.

    برچسب ها