عصر خودرو

رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

پرونده خروج پتروشیمی ها از بورس بسته شده است

عصر بازار- بحث خروج معاملات محصولات پتروشیمی که هرازگاهی به سوژه داغ فعالان بازار پتروشیمی تبدیل می شود، این بار با صف مخالفان طولانی تری نسبت به دوره های قبلی روبه رو شده به طوریکه سخنگوی دولت و معاون اجرایی رییس جمهور نیز به صراحت مخالفت خود را با خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا اعلام کردند.

پرونده خروج پتروشیمی ها از بورس بسته شده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، اما با وجود این اظهار نظرهای صریح از مقامات ارشد کشور، همچنان خبرهایی از وجود برخی مقاومت ها در این زمینه حکایت داشت که رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی (صنایع پایین دستی) شرکت ملی صنایع پتروشیمی از بسته شدن پرونده خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران خبر داد.

    رضا محتشمی پور در گفت: پرونده خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران بسته شده است و در ادامه معاملات این محصولات در بورس کالا اجماع وجود دارد.
    وی افزود: اگر چه هر چند وقت یک بار به واسطه نامه های وزیر صنعت، معدن و تجارت این موضوع مطرح می شود، اما در حال حاضر با وجود اظهارنظر محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت که اعلام کرد دولت در خصوص خروج پتروشیمی ها از بورس کالای ایران برنامه ای ندارد، پرونده این موضوع بسته شده است.
    رئیس دفتر توسعه صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد: با وجود این موضوعات و همچنین نامه شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور مبنی بر عرضه محصولات پتروشیمی در بورس کالا، بحث خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران اصلا مطرح نیست.
    براساس این گزارش، به نظر می رسد با توجه به مطرح شدن بحث خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا در صحن علنی مجلس و مخالفت نمایندگان مجلس و همچنین اعلام نظر دولت در این زمینه، بتوان پرونده این موضوع را بسته شده دانست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها