عصر خودرو

گفت‌و‌گوی اقتصادنیوز با یک فعال بازار سرمایه:

سهامداران با دید بلندمدت سهام بخرند

عصر بازار- یک فعال بازار سرمایه گفت: سهامداران باید با دیدی بلند مدت برای خرید سهام اقدام کنند زیرا در کوتاه مدت سودی در شرکت‌ها ایجاد نخواهد شد.

سهامداران با دید بلندمدت سهام بخرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، ابراهیم عنایت اظهار کرد: بعد از اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها به طور رسمی و از طرف دیگر سفر رئیس جمهور برای اولین به اروپا برای مذاکره با دو شرکای مهم تجاری (ایتالیا و فرانسه) برای انعقاد قراردادهایی در زمینه خودرو و سایر زمینه‌ها این عوامل موجب شد بورس تهران روند صعودی پیدا کند.

    عنایت افزود: البته روند مثبت در شاخص بورس هنوز در شرکت‌ها تغییری به وجود نیاورده است. خواه ناخواه در آینده نزدیک این قراردادها اجرایی و عملی خواهند شد و در شرکت‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند و منجر به ایجاد افزایش تولید و درآمد و سودآوری شرکت‌ها می‌شود.

    این فعال بازار سرمایه خاطر نشان کرد: در خواستی که ما از سهامداران داریم این است که به این رویدادها با دیدی کوتاه مدت نگاه نکنند و با دید بلند مدت سهام خریداری کنند زیرا در کوتاه مدت در شرکت‌ها سودی ایجاد نمی‌شود، باید مدتی منتظر باشند تا درآمدها در شرکت‌ها محقق شود تا سود مناسبی از سهام خود ببرند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها