عصر خودرو

مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی اعلام کرد:

نارضایتی برخی از مجتمع‌های پتروشیمی از نرخ خوراک ۸.۵ سنت

عصر بازار- شرکت های خارجی به نرخ بالاتر از نرخ ۸.۵ سنت نیز رضایت دارند اما در برخی از مجتمع های پتروشیمی هنوز نارضایتی وجود دارد.

نارضایتی برخی از مجتمع‌های پتروشیمی از نرخ خوراک ۸.۵ سنت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، عباس شعری مقدم مدیر عامل شرکت صنایع ملی پتروشیمی درباره تاثیر نرخ جدید خوراک پتروشیمی بر جذب سرمایه گذاری جدید گفت: شرکت های خارجی به نرخ بالاتر از نرخ 8.5 سنت نیز رضایت دارند اما در برخی از مجتمع های پتروشیمی هنوز نارضایتی وجود دارد.

    وی تاکید کرد: پتروشیمی ها برای توسعه محصولات نباید تنها به صنایع بالادست تکیه کنند بلکه باید صنایع پایین دست را نیز در نظر داشته باشند و در این صورت مشمول 30 درصد تخفیف شده و به این ترتیب نرخ خوراکشان نیز 5 سنت خواهند شد.

    شعری مقدم تصریح کرد: علت اصلی نارضایتی شرکت‌های پتروشیمی این است که زمانی خوراک را 3 تا 4 سنت می خریدند و اکنون قیمت 8.5 سنتی را در مقایسه با قیمت قبل گران می دانند.

    وی قیمت کنونی خوراک را مناسب دانست و یادآور شد: زمانی که نرخ خوراک 3 سنت بود، ارز هزار تومان بود و اکنون با  ارز 3 هزار تومان بایستی قیمت خوراک نیز بالاتر برود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها