عصر خودرو

بزرگترین بانک بورسی کشور با بانک تجارت تفاهم نامه همکار ی امضاء کرد

عصر بازار- ​ بانک صادرات ایران در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی ها متقابل در زمینه تأمین مالی پروژه های کلان اقتصادی با بانک تجارت تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

بزرگترین بانک بورسی کشور با بانک تجارت تفاهم نامه همکار ی امضاء کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک به منظور مشارکت موثرتر در تأمین مالی پروژه ها و طرح های کلان اقتصادی، ایجاد رونق اقتصادی بیشتر و همچنین ارائه خدمات مشترک به مشتریان تفاهم نامه ای با بانک تجارت به امضاء رساند.

    مراسم امضای تفاهم نامه که با حضور اسماعیل لل‍ه گانی مدیر عامل این بانک و محمد ابراهیم مقدم مدیر عامل بانک تجارت برگزار شد بر استفاده از توانمندی ها متقابل در ارائه خدمات به مخاطبان تأکید گردید.
    لل‍ه گانی در این مراسم با اشاره به اهمیت همکاری بین بانکهای و تأثیر آن بر نظام اقتصادی کشور گفت: با امضای این تفاهم نامه ظرفیت های خوبی در راستای سرمایه گذاری و گسترش همکاری دو طرف ایجاد می شود و فرصت مناسبی را پیش روی فعالان اقتصادی برای بهره مندی از توان دو بانک فراهم خواهد نمود.
    وی اضافه کرد: همکاری متقابل بانک های کشور می تواند زمینه ساز رونق اقتصادی بیشتر و کاهش هزینه ها را برای مشتریان دو بانک به دنبال داشته باشد.
    در ادامه مراسم ابراهیم مقدم نیز در سخنانی گفت: این تفاهم نامه به منظور افزایش سطح همکاری و به کارگیری ظرفیت های متقابل در بخش های مختلف که منافع هر دو بانک را تأمین خواهد کرد، به امضاء رسیده است.
    وی افزود: بانک صادرات ایران به عنوان بانکی بزرگ و ریشه دار دارای ظرفیت و توانمندی های بسیار زیادی است که همکاری ها این دوبانک می تواند منشاء اقدامات موثر و مطلوب برای فعالان اقتصادی کشور باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها