عصر خودرو

پیشرفت ۴۵ درصدی پتروشیمی سیراف

عصر بازار- مدیرعامل شرکت سیراف انرژی با اشاره به اینکه پتروشیمی سیراف در حال حاضر با سرمایه‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک صادرات در حال ساخت است و اولین واحد آن سال آینده به بهره‌برداری میرسد، گفت: پتروشیمی سیراف الان در پیشرفت ۴۵ درصدی قرار دارد.

پیشرفت ۴۵ درصدی پتروشیمی سیراف
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، آهنگری مدیرعامل شرکت سیراف انرژی امروز در «دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت پتروشیمی»  گفت: پتروشیمی سیراف در حال حاضر با سرمایه‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان و بانک صادرات در حال ساخت است و اولین واحد آن سال آینده به بهره‌برداری میرسد.

    وی افزود: ما در حال حاضر امکان فروش نفت به طور مستقیم را نداریم و هم‌اکنون پتروشیمی‌ها بار اصلی تامین ارز کشور را به دوش می‌کشند.

    مدیرعامل شرکت سیراف انرژی ادامه داد: در زمان ساخت یک پتروشیمی حدود 2000 نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند و در این عرصه توجه به احداث واحدهای جدید پتروشیمی کمک بزرگی به ایجاد اشتغال می‌کند. پتروشیمی سیراف الان در پیشرفت 45 درصدی قرار دارد. در طراحی و ساخت این پتروشیمی تدابیر لازم در ساخت مخازن و دسترسی به بندر صادراتی در نظر گرفته شده است. همچنین از نظر تامین آب و بخار به صورت خودکفا عمل میکند.

    در حال تکمیل

     

    برچسب ها