عصر خودرو

نسبت به گزارش حسابرسی شده؛

"وپارس" زیان خود را کاهش نداد

عصر بازار- بانک پارسیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۶۱۵ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، افزایش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است. این شرکت طی دوره ۶ ماهه به شهریور ۹۷، سود هر سهم را ۱۰۶ ریال اعلام کرده بود. همچنین زیان هر سهم "وپارس" در صورت های مالی حسابرسی شده، افزایش ۵ درصدی را نشان می‌دهد.

"وپارس" زیان خود را کاهش نداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، بانک پارسیان با سرمایه 23 هزار و 760 میلیارد ریال، صورت های مالی 6 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1398 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بانک پارسیان در دوره یاد شده، مبلغ 14 هزار و 610 میلیارد و 459 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ 615 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش چشمگیری در شناسایی زیان داشته است.

    در گزارش حسابرسی شده بانک پارسیان نسبت به گزارش حسابرسی نشده، افزایش 5 درصدی زیان هر سهم به سبب افزایش سود علی الحساب سپرده‎های سرمایه گذاری مشاهده می شود.

    با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ 48 هزار و 469 میلیارد و 80 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    "وپارس" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 2 هزار و 519 میلیارد و 703 میلیون ریال سود خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ 106 ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها