عصر خودرو

مدیرعامل سازمان فروش اموال تملیکی:

اموال تملیکی در بورس کالا عرضه می‌شوند

فروش ۳۶۵۰ میلیارد ریال اموال در ۱۰ ماه امسال

عصر بازار- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از عرضه ۸۸ میلیاردر یال طلا و جواهر در بورس کالا خبر داد.

اموال تملیکی در بورس کالا عرضه می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، امین دلیری در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه این سازمان برای عرضه در بورس کالا، اظهارداشت: در گام اول 88 میلیارد ریال طلا و جواهر در بورس کالا عرضه خواهد شد.

    وی افزود: هنوز زمان این عرضه در بورس کالا مشخص نشده است.

    دلیری در مورد میزان فروش اموال منقول در 10 ماهه ابتدای سال جاری، گفت: میزان فروش اموال منقول با 63 درصد افزایش 2 هزار و 337 میلیارد ریال و اموال غیر منقول با 200 درصد رشد هزار و 294 میلیارد ریال افزایش داشته است.

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه مجموع فروش اموال منقول و غیرمنقول در سال جاری 3 هزار و 631 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به سال گذشته 95 درصد افزایش یافته است.

    وی گفت: میزان فروش کالاهای متروکه در 10 ماهه نخست سال جاری هزار و 54 میلیارد ریال رسید، در حالی که این رقم در سال گذشته 363 میلیارد ریال بود.

    دلیری همچنین از کاهش 15 درصدی فروش کالای قاچاق در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: میزان فروش کالای قاچاق در 10 ماهه نخست سال جاری 849 میلیارد ریال است که این رقم در سال گذشته 1005 میلیارد ریال بود.

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی درخصوص ارزش پرونده‌های قضایی تشکیل شده مربوط به اموال در اختیار این سازمان را در سال جاری را 27 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رقم در سال گذشته 54 میلیارد ریال بود که 93 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

    وی درباره واردات خودروهای لوکس اظهارداشت: خودروهای لوکسی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند هنوز تعیین تکلیف نشده‌ و در انبارهای ما باقی مانده‌اند.

    دلیری افزود: طبق قانون خودروهای لوکس 2500 سی سی به بالا باید برگشت داده شود.

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه باید قوانین مربوط به این خودروها در کشور اصلاح شود، گفت: خودروهای خیلی لوکس قاچاق به شرط اینکه از کشور خارج شود، به صورت مذاکره یا مزایده مرجوع می‌شود و یا اینکه در مناطق آزاد داخل کشور می‌تواند تردد کنند.

    وی تاکید: تا زمانی که مصوبه مربوط به این خودروها اصلاح نشود نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

    دلیری با اشاره به اینکه باید شاخص سی سی و حجم موتور و همچنین قیمت این خودروهای لوکس را تغییر داده شود، تصریح کرد: این خودروها باید با تعرفه وارد کشور شود و در صورت واردات این خودروها از مبادی قانونی، استفاده از آنها در داخل کشور بلامانع می شود.

    مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی درخصوص تعیین تکلیف اموال بابک زنجانی اظهارداشت: حکم بابک زنجانی هنوز قطعی نشده و اموال وی شناسایی نشده است.

    وی افزود: در صورت شناسایی اموال بابک زنجانی حتماً در سازمان اموال تملیکی بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو