عصر خودرو

در جریان معاملات امروز؛

عرضه گاز مایع پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل

عصر بازار- در جریان معاملات روز سه‌شنبه ۶ بهمن ۹۴، بازار مشتقه روز پر معامله دیگری را پشت سر گذاشت. در این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد فعال ۳ هزار و ۷۶ قرارداد با ارزشی قریب به ۳۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

عرضه گاز مایع پالایش نفت آبادان در رینگ بین‌الملل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، از مجموع ارزش معاملات ثانویه سلف، 27 میلیارد و 325 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 952، 3 میلیارد و 761 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 955، 2 میلیارد و 409 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 953، 2 میلیارد و 724 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 951 و 187 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 954 بود.

    طی جلسه معاملاتی روز سه شنبه در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران نیز کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال 404 و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، متانول پتروشیمی‌های شیراز و فن‌آوران، برش سنگین پتروشیمی جم، میعانات‌گازی پالایش گاز ایلام و پارس جنوبی و حلال 410 پالایش نفت آبادان در رینگ داخلی مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته برروی این کالاها و عرضه‌های مازاد معادل 6 هزار و 856 تن به ارزشی قریب به 24 میلیارد و 378 میلیون ریال بود.

    در این روز معاملاتی همچنین در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه نیز 2 هزار و 280 قرارداد در قالب 40 معامله و معادل 54 هزار و 720 مگاوات ساعت به ارزشی بیش از 18 میلیارد ریال معامله شد.

    در مجموع ارزش کل معاملات روز سه شنبه بورس انرژی به 78 میلیارد و 843 میلیون ریال بالغ شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز (چهارشنبه 7 بهمن ماه 94)، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالای گاز پروپان صنعتی، گاز مایع صنعتی، گاز بوتان صنعتی و برش سنگین پتروشیمی بندر امام و پروپان و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل گاز مایع پالایش نفت آبادان به حجم‌های 300 و 2000 تن عرضه خواهند شد که عرضه‌های فوق در کنار معاملات مستمر قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه بازار روز جاری بورس انرژی را تشکیل می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها