عصر خودرو

هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (۳۷)

با نزدیک به ۴ میلیارد دلار صادرات رقم خورد؛ برترین رتبه‌ها در قبضه پتروشیمی خلیج فارس

عصر بازار- شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس درحالی موفق شد با رقم ۳۰۸ هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال فروش، رتبه نخست را در گروه پتروشیمی‌ها به خود اختصاص دهد که این شرکت علاوه بر این برترین شرکت ایران، بالاترین رتبه فروش، بالاترین ارزش افزوده، بیشترین سودآوری، بیشترین صادرات و بالاترین ارزش بازار را نیز به دست آورد.

با نزدیک به ۴ میلیارد دلار صادرات رقم خورد؛ برترین رتبه‌ها در قبضه پتروشیمی خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در هجدهمین همایش 500 شرکت برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی به عنوان اولین شرکت در بین 100 شرکت برتر از لحاظ فروش و درآمد انتخاب شد.
    همچنین این شرکت با 308 هزارو 424 میلیارد ریال فروش در سال 93 و 256 هزارو 117 میلیارد ریال در سال 92 مقام اول را از لحاظ  میزان فروش و درآمد به خود اختصاص داده است. این در حالی است که شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در لیست 10 شرکت پیشرو نیز قرار دارد. 
    از سویی دیگر، این شرکت با 83 هزارو 845 میلیارد ریال در سال 93 و 66 هزارو 673 میلیارد ریال در سال 92 بیشترین ارزش افزوده را در میان 500 شرکت برتر ایران کسب کرده و در رتبه اول قرار گرفته است.
    بر این اساس، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رتبه نهم را از لحاظ بیشترین دارایی ها در سال 93 به رقم 468 هزارو 2 میلیارد ریال به خود اختصاص  داد.
    همچنین این شرکت برترین رتبه را در زمینه سود قبل از کسر مالیات در سال 93 به مبلغ 71 هزارو 340 میلیارد ریال و سود قبل از کسر مالیات در سال 92 به مبلغ 60 هزارو 606 میلیارد ریال کسب کرده است.
    افزون بر این، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین صادرات را با بیش از 3 میلیارد و 988 میلیون دلار را با کسب اولین رتبه از آن خود کرد. این شرکت با 260 هزار و 702 میلیارد ریال با کسب اولین رتبه از لحاظ ارزش بازار است.
    بر اساس این گزارش، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس رتبه اول را با رقم 308 هزارو 424 میلیارد ریال فروش در گروه پتروشیمی به خود اختصاص داد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو