عصر خودرو

در معاملات روز چهارشنبه ثبت شد:

تغییر مالکیت ۳۹۶ میلیون برگه سهم

عصر بازار: در نتیجه معاملات روز چهارشنبه سهامداران ۳۹۶ میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش ۷۶۵ میلیارد ریال در ۳۳هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند که از این حجم مورد معامله، بیشترین وزن متعلق به سه گروه خودرو، سرمایه گذاری ها و شیمیایی ها بود.

تغییر مالکیت ۳۹۶ میلیون برگه سهم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در داد و ستدهای آخرین روز کاری هفته سه صنعت خودرو، سرمایه گذاری ها و شیمیایی ها در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

    همچنین در این روز نمادهای کشتیرانی، ایران خودرو، تاپیکو، سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی، هلدینگ نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی مبین با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص افت 406 واحدی این متغیر را رقم زدند. این در حالی بود که نماد هلدینگ خلیج فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کرد. شاخص بورس در پایان معاملات امروز در عدد 67هزار و 644 واحد به کار خود پایان داد.

    شاخص آزاد شناور هم 584 واحد افت کرد. همچنین شاخص های بازار اول و دوم به ترتیب 273 و 959 واحد نزولی شدند.

    در بازار روزی که گذشت نمادهای کاغذ سازی کاوه، لاستیکی سهند، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس، لوله و ماشین سازی ایران، بین المللی توسعه ساختمان،سرمایه گذاری صنعت بیمه و موتوژن با بیشترین افزایش قیمت در صدر جدول معاملات قرار گرفتند. این در حالی بود که نمادهای ایران خودرو، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، نفت سپاهان، پمپ سازی ایران، دوده صنعتی پارس، افست و لامپ پارس شهاب با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    در پایان داد و ستدهای روز چهارشنبه سرمایه گذاری صنعت بیمه، لاستیکی سهند، پاکشو، قند شیرین خراسان، خدمات انفورماتیک، داروسازی سینا و سرمایه گذاری دارویی تامین با سنگین ترین صف های خرید مواجه شدند.

    این در حالی بود که پارس خودرو، کشتیرانی، سیمان اصفهان، گروه بهمن، فولاد خراسان، سرمایه گذاری سایپا و تایدواتر خاورمیانه با سنگین ترین صف های فروش به کار خود پایان دادند.

    همچنین در این روز پارس خودرو، سرمایه گذاری خوارزمی و سایپا دیزل بیشترین حجم معاملات را داشتند. بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به نمادهای پارس خودرو، کنتورسازی و ایران خودرو بود.

    برچسب ها