عصر خودرو

هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (۲۴)

تامین سرمایه امین رتبه نخست واسطه گری های مالی ایران را از آن خود کرد

عصر بازار- تامین سرمایه امین در هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (IMI۱۰۰) رتبه نخست گروه واسطه گری های مالی ایران را از آن خود کرد.

تامین سرمایه امین رتبه نخست واسطه گری های مالی ایران را از آن خود کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تامین سرمایه امین،  در هجدهمین همایش 100 شرکت برتر ایران (IMI100) که صبح امروز سه شنبه 6 بهمن ماه در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما و با حضور بیش از 800 نفراز مدیران و مسئولان شرکت های برتر ایران برگزار شد، معاون اجرایی رییس جمهور با اعلام برنامه های 9 گانه دولت برای خروج از بحران و بازگشت دوباره اقتصاد ایران پس از برجام تصریح کرد: بدهی های دولت به بخش خصوصی بر اساس آخرین محاسبات به بیش از 140 هزار میلیارد تومان رسیده و از سوی دیگر دولت برای به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام کشور به 500 هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد که عملا تامین این منابع از عهده این دولت و دولت های بعدی خارج است.
    محمد شریعتمداری امکان استفاده از بازارها و ابزارهای نوین تامین مالی از جمله اوراق خزانه و صکوک و واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در ازای تضمین خرید محصول و خدمات را از راهکارهای دولت برای حل این مشکل عنوان کرد و گفت: دولت برای حل این مشکل در حال تسریع روندهای اجرایی است.
    در این همایش قائم مقام سازمان گسترش و نوسازی صنایع و مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی نیز به بیان نحوه رتبه بندی شرکت ها و انتخاب شرکت های برتر در تازه ترین رتبه بندی شرکت های برتر ایران پرداختند.
    در ادامه این مراسم از شرکت های برتر در 28 گروه صنعتی فعال در ایران با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد که در گروه واسطه گری های مالی ایران متشکل از شرکت های فعال در صنعت تامین سرمایه ها، لیزینگ ها، شرکت تامین سرمایه امین به عنوان برترین شرکت فعال در صنعت واسطه گری های مالی انتخاب شد و لوح تقدیر و سپاس به دکتر علی سنگینیان مدیرعامل این شرکت اهدا گردید.
    گفتنی است گروه واسطه گری های مالی در سال گذشته بالاترین حاشیه سود را در بین دیگر گروه های صنعتی و خدماتی فعال در ایران از آن خود کرد. این صنعت در سال گذشته حاشیه سود بالای 50 درصدی را تجربه کرده بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو