عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس به یک هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال رسید

عصر بازار: در جریان معاملات فرابورس ایران، ۶۳ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارزش معاملات امروز فرابورس به یک هزار و ۶۴۱ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات روز پایانی تیرماه بازار فرابورس ایران با خرید و فروش 63 میلیون و 130 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 641 میلیارد و 490 میلیون ریال خاتمه یافت.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 15 میلیون و 300 هزار سهم بیشترین حجم و زغال سنگ پروده طبس  با 56 میلیارد و 90 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات روز جاری در بازار فرابورس را از آن خود کرد.

    امروز در حالی که شرکت‌های زرین معدن آسیا، روان فن آور و فولاد آلیاژی یزد بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، گسترش سرمایه‌گذاری ایرانیان، صنعتی مینو و حق تقدم سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.

    علاوه بر این، در بازار اوراق تسهیلات مسکن کاهش قیمت‌ها ادامه پیدا کرد و هر ورقه حق تقدم خرید مسکن در بازه 660 تا 730 هزار ریال معامله شد.

    در روز جاری، بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 55 هزار ورقه اجاره سه ماهه پارس بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 855 هزار و 580 سهم اختصاص یافت.

    همچنین امروز شاهد بازگشایی نماد شرکت‌های توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان، گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان و پتروشیمی امیرکبیر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بودیم و نماد شرکت‌های بیمه میهن جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در روز یکشنبه 4 مردادماه و روان فن آور به دلیل تعدیل با اهمیت پیش‌بینی سال مالی 1394 در پایان معاملات امروز متوقف شد.

    برچسب ها