عصر خودرو

هجدهمین همایش ۱۰۰ شرکت برتر ایران (۱۸)

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گفتگو با «عصر بازار»؛ ایجاد رقابت از اهداف همایش شرکت های برتر

عصر بازار- شرکت ها می بایست با توجه به شاخص های مورد ارزیابی IMI تلاش خود را در زمینه های مختلف همانند صادرات ، کیفیت، راندمان، ارزش افزوده و... را در جهت پیشترفت و توسعه افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در گفتگو با «عصر بازار»؛ ایجاد رقابت از اهداف همایش شرکت های برتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، امروز هجدهمین همایش 100 شرکت برتر ایران با حضور اکثر صاحبان شرکت ها و بنگاه های اقتصادی در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم که به معرفی شرکت های برتر پرداخته شد، شرکت هلدینگ خلیج فارس به عنوان پر درآمدترین شرکت ایرانی لقب گرفت. این در حالی است که شرکت های پالایش نفت اصفهان، بانک ملی ایران، پالایش نفت بندر عباس، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک پارسیان، شرکت ایران خودرو، پالایش نفت تهران، بانک ملت و بانک تجارت در رتبه های یک تا دهم این لیست قرار گرفتند.

    بر همین اساس عادل نژاد سلیم مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در خصوص اهداف و دستاورد های همایش 100 شرکت برتر در گفتگو با «عصر بازار» اظهار داشت: یکی از اهداف چنین همایشی ایجاد رقابت بین شرکت ها می باشد. علاوه بر این شرکت ها می بایست با توجه به شاخص های مورد ارزیابی IMI تلاش خود را در زمینه های مختلف همانند صادرات ، کیفیت، راندمان، ارزش افزوده و... را در جهت پیشترفت و توسعه افزایش دهند.
    مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس عنوان کرد: در دنیا صعود 9 پله ای را از رقم 53 به رقم 44 تجربه کرده ایم و پیش بینی می شود که در سال جاری به رتبه ای کمتر از 35 دست یابیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها