عصر خودرو

حسابرسی نشده منتشر شد؛

نگاهی بر پرتفوی یک ماهه "وآذر"

عصر بازار- ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۹۴ معادل دو میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال کاهش یافت.

نگاهی بر پرتفوی یک ماهه "وآذر"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 دی ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای دیماه ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 46 میلیارد و 100 میلیون ریال و ارزش بازار 53 میلیارد و 999 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 212 میلیون ریال کاهش یافت و به 45 میلیارد و 888 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز معادل دو میلیارد و 131 میلیون ریال کاهش یافت و به 51 میلیارد و 868 میلیون ریال رسید .

    گفتنی است "وآذر" در دی ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 212 میلیون و مبلغ 163 میلیون واگذار کرد و از این بابت معادل 49 میلیون ریال زیان شناسایی کرد و در همین دوره سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها