عصر خودرو

مدیرعامل سرمایه گذاری سبحان خبر داد

عرضه ۱۰ درصدی سهام "وسبحان" چهارشنبه در بازار دوم

عصر بازار: گروه سرمایه‌گذاری سبحان قصد دارد روز چهارشنبه هفته جاری ( هفتم بهمن‌ماه)، ۱۰ درصد از سهام خود را در بازار دوم فرابورس عرضه کند.

عرضه ۱۰ درصدی سهام "وسبحان" چهارشنبه در بازار دوم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش خبرنگار عصربازار، مالک رحمتی مدیرعامل سرمایه گذاری سبحان در جلسه معارفه سهام "وسبحان" در جمع سهام‌داران و خبرنگاران، گفت: گروه سرمایه گذاری سبحان با ترکیب سهام‌داری 100 درصدی سازمان اقتصادی کوثر است که این سازمان نیز متعلق به بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
    وی سرمایه این گروه سرمایه‌گذاری را 130 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این شرکت در آینده‌ای نزدیک برنامه افزایش سرمایه20   میلیارد تومانی را در دستور کار دارد که تا پایان سال و از محل آورده نقدی و مطالبات انجام خواهد شد. همچنین در 5 سال آتی سرمایه گروه سرمایه‌گذاری سبحان به 400 میلیارد تومان خواهد رسید.
    رحمتی همچنین ازعرضه اولیه 10 درصدی سهام گروه سرمایه گذاری سبحان در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و تشریح کرد: این سهام برای نخستین بار از طریق بازار دوم فرابورس عرضه و کشف قیمت می شود. همچنین سال مالی سرمایه گذاری سبحان از 31 شهریور به 30 بهمن هر سال تغییر یافته و امکان تقسیم سود نقدی سال 94 این گروه در مجمع آن که تا پیش از پایان امسال برگزار خواهد شد، برای سهام‌داران جدید وجود دارد.
    به گفته وی، 10 درصد از سهام این شرکت که قرار است عرضه شود، در قالب 130 میلیون سهم خواهد شد.
    مدیر عامل سرمایه گذاری سبحان ارزش خالص دارایی‌های "وسبحان" به ازای هر سهم را حدود 213 تومان برآورد و بیان کرد: مجموعه سازمان اقتصادی کوثر با هدف عمومی کردن فعالیت های اقتصاد و از محل ورود نقدینگی جدید از طریق سرمایه گذاری در فناوری ها و خدمات دانش بنیان بنا دارد در خدمات مالی و بیمه ای پیشتازی باشد و در ارزش آفرینی در حوزه سرمایه‌گذاری های بورسی پیشگام باشد.

    برچسب ها