عصر خودرو

عضو شورای پول و اعتبار:

تسویه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج زمانبدی شد

عصر بازار- پورابراهیمی گفت: در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار موضوع بحث تسویه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج بر اساس برنامه زمان بندی در دستور کار قرار گرفت.

تسویه سپرده گذاران موسسه ثامن الحجج زمانبدی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار»، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم شهر کرمان و راور در خانه ملت ضمن تشریح اینکه مقرر شد از اواسط بهمن ماه این تسویه صورت گیرد افزود: دوره اول این تسویه برای مبالغ اندک سقف های سه میلیون و پنج میلیون و10 میلیون تومان خواهد بود که این تسویه از طریق بانک پارسیان انجام می شود.

    وی اضافه کرد: سپرده هایی با مبالغ بالاتر در مراحل بعدی تسویه خواهند شد تا تعیین تکلیف نهائی برای این موسسه  مشخص شود.
    نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس نهم با مد نظر قرار دادن برخی تشابهات اسمی و نگرانی سپرده گذاران در سایر موسسات مالی و اعتباری ادامه داد: این تصمیم برای موسسه ثامن الحجج است و ارتباطی با موسسه ثامن و موسساتی مشابه ندارد.
    پورابراهیمی خاطر نشان شد: اشخاصی که می خواهند بدانند آخرین وضعیت موسسات در چه وضعیتی است و آیا دارای مجوز هستند یا خیر می توانند به سامانه بانک مرکزی مراجعه کرده و ضمن مشاهده لیست موسسات و بانک ها از آخرین اخبار در این حوزه و تصمیمات گرفته شده مطلع شوند تا این اشکالات تشابه اسمی هم برای هموطنان اتفاق نیافتد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها