عصر خودرو

بدنبال تداوم آلودگی هوا صورت گرفت؛

تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در اصفهان و شهرستانها

عصر بازار- کارگروه اضطرار آلودگی هوای مدیریت بحران اصفهان اعلام کرد؛ با توجه به استمرار شرایط آلودگی هوا ، برخی مقاطع تحصیلی اصفهان و تعدادی از شهرستانها فردا شنبه تعطیل است .

تعطیلی برخی مقاطع تحصیلی در اصفهان و شهرستانها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه امشب کارگروه شرایط اضطرار الودگی هوا گفت: دوره های ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک مناطق ششگانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، باغبهادران، فولادشهر ، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان فردا شنبه تعطیل است .

    شیشه فروش با بیان اینکه توزیع مستمر سوخت یورو 4 تا پایان هفته گفت: نیروگاه های تولید برق و صنایع هم با گاز فعالیت می‌کنند .

    وی افزود: اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی و تشدید نظارت بر طرح زوج و فرد، اجرای طرح ترافیکی در مناطقی که آلودگی هوای بیشتری دارد و اطلاع رسانی از رسانه، رفع نقص موتورخانه های دستگاه های اجرایی ، تقویت حمل و نقل استاندارد شهری و دستگاه های دولتی و غیردولتی، جلوگیری از سوزاندن خار و خاشاک و توقف فعالیت 360 کوره آجر پزی در این هفته از جمله اقدامات دستگاه های مختلف در هفته پیش رو است.

    منصور شیشه فروش گفت: همه دستگاه های اداری سفرهای غیرضروری و جلسات برون اداری خود را لغو کرده و کارمندان هم از سرویس های اداری استفاده کنند.

    مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه بررسی های هواشناسی نشان میدهد میزان غلظت آلاینده ها از فردا بالا میرود و اوج آلایندگی در روز یکشنبه است افزود: بنا به گزارش اداره کل هواشناسی استان فردا و پس فردا میزان پایداری هوا بیشتر است که باعث انباشت آلاینده ها می شود.

    وی افزود: بنابر اعلام پلیس راهوراستان از فردا شنبه تمام دوربین های ترافیکی سطح شهر برای خودرو های فاقد معاینه فنی جریمه صادر می کند.

    برچسب ها