عصر خودرو

عرضه عمده ۳۴ درصدی سهام کنترلی ایران‌ترانسفو در بورس

عصر بازار- مقدار ۳۴.۰۶ درصد از سهام عمده شرکت ایران ترانسفو به صورت کنترلی و با شرایط نقدی و یکجا در روز ۲۴ دی ماه در بازار اول عرضه می‌شود.

عرضه عمده ۳۴ درصدی سهام کنترلی ایران‌ترانسفو در بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، از تعداد 3 میلیارد و 750 میلیون سهام پایه ایران‌ ترانسفو تعداد یک میلیارد و 277 میلیون و 443 هزار و 949 سهم قابل عرضه به میزان 34.06 درصد از سوی شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در بازار اول معاملات بورس به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 14 هزار و 158 ریال در روز سه‌شنبه 24 دی ماه 1398 به صورت عمده کنترلی عرضه می‌شود.

    این اطلاعیه از سوی شرکت کارگزاری بانک ملی ایران ارائه شده و کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 10 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً‌ یا به صورت ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط از مشتری دریافت کرده و به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکز اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز نمایند.

    خریداران لازم است جهت بررسی و رعایت ضوابط بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق‌تقدم که بر روی سایت بورس قابل دسترس است نسبت به تکمیل فرم‌ها تا روز دوشنبه‌ 15 دی 98 اقدام کنند.

    برچسب ها