عصر خودرو

سهام چه شرکت‌هایی امروز مثبت بودند؟

عصر بازار- سهام شرکت‌های سیمان شمال، فنرسازی خاور و تولید محور خودرو امروز در بورس و شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، پخش البرز و اعتباری ملل در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

سهام چه شرکت‌هایی امروز مثبت بودند؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 846واحدی به کار خود پایان داد و تعداد 5میلیارد و 975میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 3202میلیارد تومان در 621هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

    بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان شمال، فنرسازی خاور و تولید محور خودرو امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری توکا فولاد، ایران مرینوس و لبنیات کالبر نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

    بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2284میلیون ورقه به‌ارزش 2410میلیارد تومان در 359هزار نوبت، آیفکس 22واحد رشد کرد و در ارتفاع 4471واحد قرار گرفت.

    در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، پخش البرز و اعتباری ملل بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن و توکا رنگ فولاد سپاهان هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

    برچسب ها