عصر خودرو

"بهپاک" سود تلفیقی هر سهم را ۲۵۸ریال اعلام کرد

عصر بازار- شرکت صنعتی بهپاک در صورت های مالی تلفیقی دوره مالی ۶ماهه برای هرسهم ۲۵۸ریال سود اعلام کرد.

"بهپاک" سود تلفیقی هر سهم را ۲۵۸ریال اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی 6ماهه شرکت صنعتی بهپاک اعلام شد. در این گزارش سود هر سهم 258ریال اعلام شده است.

    این شرکت سود عملیاتی 6ماهه تلفیقی را 387میلیارد ریال، سود خالص تلفیقی را 128میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را 274میلیارد ریال منتشر کرد.

    از سوی دیگر در صورت های مالی 6ماهه شرکت اصلی، سود عملیاتی را 387میلیارد ریال، سود خالص را 128میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 279میلیارد ریال اعلام کرده است.

    "بهپاک" در 6ماه توانسته 149هزار و 119تن انواع محصولات را به مبلغ سه هزار و 969میلیارد ریال به فروش برساند و از این محل 427میلیارد و 638میلیون ریال سود ناخالص شناسایی کرده است .این شرکت  برای 6ماهه دوم سال مالی خود هم پیش بینی کرده که 154هزار و 125تن انواع محصولات خود را به مبلغ 4هزار و 158میلیارد ریال به فروش می رساند.

    در اهداف تشریح شده این شرکت به بهبود مستمر و توسعه پایدار، بازدهی مناسب سرمایه، حفظ و ارتقاء سهم بازار و معرفی محصولات جدید اشاره شده است. همچنین "بهپاک" در نظر دارد هزینه های مالی خود را کاهش  و دانش و مهارت های کارکنان خود را ارتقا دهد. از سوی دیگر در برنامه های با اهمیت این شرکت برای دوره 6ماهه منتهی به 30 آذر1398 واردات دانه های روغنی از آسیای میانه و گسترش فعالیت های بازرگانی قرار گرفته است.

    برچسب ها