عصر خودرو

در گزارش حسابرسی شده؛

"شپترو" زیان خود را کاهش داد

عصر بازار- شرکت پتروشیمی آبادان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۵۴ ریال زیان شناسایی کرد که نسبت به گزارش حسابرسی نشده، کاهش ۳ درصدی در زیان مشاهده می‌شود. این شرکت در گزارش حسابرسی نشده زیان هر سهم را ۱۵۸ ریال اعلام کرده بود.

"شپترو" زیان خود را کاهش داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا،  شرکت پتروشیمی آبادان با سرمایه ثبت شده 3 هزار و 520 میلیارد ریال، صورت های مالی 6 ماهه نخست دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1397 را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    شرکت پتروشیمی آباداندر دوره یاد شده، مبلغ 542 میلیارد و 113 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بر این اساس مبلغ 154 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته کاهش 226 درصدی در شناسایی زیان داشته است.

    شرکت پتروشیمی آبادان کاهش بهای تمام شده فروش را از دلایل اصلی کاهش 4 درصدی زیان خالص و زیان هر سهم در این گزارش نسبت به گزارش حسابرسی نشده ذکر کرده است.

    "شپترو" در دوره 6 ماهه سال مالی منتهی به اسفند 97، به صورت حسابرسی شده، مبلغ 414 میلیارد و 836 میلیون ریال زیان خالص محقق کرد و بدین ترتیب مبلغ 658 ریال زیان به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

    برچسب ها