عصر خودرو

تعیین سهمیه بنزین ۴۰۰ لیتری در ماه برای قایق‌های صیادی

عصر بازار- استاندار بوشهر با اشاره به تعیین سهمیه ۴۰۰ لیتری ماهانه سوخت قایق‌های صیادی ۴ استان جنوبی کشور، گفت:سازمان بنادر باید لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر را سریع‌تر انجام دهد.

تعیین سهمیه بنزین ۴۰۰ لیتری در ماه برای قایق‌های صیادی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از خبرآنلاین، عبدالکریم گراوند با بیان این‌که استفاده از سامانه الکترونیکی به جای دادن سهمیه بنزین قایق‌ها به شیلات بدون شک در روند تامین سوخت قایق‌ها تسهیل سازی بیشتری دارد، اظهار کرد: بهترین ابزار برای نظام سلامت اداری نیز همین سامانه‌ها هستند که در مقابله از فساد و پیشگیری از آنها نقش قابل توجهی دارد.

    وی ادامه داد: در رابطه با کشتی حمل کالاهای اساسی طی 7 سال اخیر وارد بوشهر نمی‌شد ولی با رایزنی‌های صورت گرفته اکنون این مهم محقق شده است و منطق نیز حکم می‌کند بندر بوشهر بتواند در بحث تأمین کالاهای اساسی برای استان‌های همجوار نقش آفرین باشد.

    گراوند یادآور شد: نخستین محموله کالاهای اساسی برای استان بوشهر برنج بوده که  روز چهارشنبه وارد بندر مرکز این استان شده است.

    استاندار بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریارنوردی بوشهر قول مساعد به فراهم شدن امکان پهلوگیری کشتی های 50 هزار تنی در بندر بوشهر داده که با این کار شاهد تحرک خوبی نیز در حوزه حمل و نقل خواهیم بود.

    گراوند با بیان این‌که سازمان بنادر و دریانوردی باید خود را مسئول بداند تا لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر هر چه سریع‎‌تر محقق شود از تعیین سهمیه 400 لیتری سوخت قایق‌های صیادی 4 استان جنوبی کشور -بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان- خبر داد.

    برچسب ها