عصر خودرو

در مزایده برگزار شده؛

خواهانی برای املاک بیمه رازی پیدا نشد

عصر بازار- مزایده شرکت بیمه رازی برای فروش املاک و خودروهای مازاد این شرکت برگزار شد ولی هیچ کسی برای خرید املاک این شرکت پیش قدم نشد و از میان ۲۰ خودرو قابل عرضه این شرکت ۱۲ خودرو به فروش رسید.

خواهانی برای املاک بیمه رازی پیدا نشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، شرکت بیمه رازی که در میانه آبانماه مزایده تعداد قابل توجهی خودرو و مسکن را به صورت رسانه ای اطلاع رسانی کرده بود و در این میان نام دو خودرو وارداتی مدل سال به شدت به چشم می آمد، مزایده املاک و وسایل نقلیه در اختیار خود را برگزار کرد که با وجود فروش خودروها، مشتری برای املاک و ساختمان های این شرکت پیدا نشد.

    از میان 20 خودرو به مزایده گذاشته شده این شرکت در ابتدای آذرماه، برای  12 عدد خودرو به ارزش دفتری یک میلیارد و 75 میلیون تومان مشتری پیدا شد و این تعداد خودرو به ارزش یک میلیارد و 988 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رسید.
    از خودروهای به فروش رسیده می توان به لندکروز مدل 2007 و هیوندای آزرا 2019 اشاره کرد که قیمت خودرو آزرا 2019 صفر کیلومتر در بازار حدود یک میلیارد و 20 میلیون تومان است.
    برگزاری مناقصه خودرویی بیمه رازی در حالی برگزار شده که مشتری برای املاک مازاد این شرکت پیدا نشده و بنابر اطلاعات بورسی منتشر شده از سوی این شرکت، هیچ بسته پیشنهادی به این شرکت ارائه نشده است.

    بررسی‌ صورت‌های مالی بیمه رازی نشان از آن دارد که این بیمه در سال‌های 1397 و شش ماهه نخست سال 1398 شرایط مالی مناسبی ندارد و بدهی این شرکت به بیمه‌گذاران و نمایندگان با رشد 53 درصدی مواجه شده است.

    برچسب ها