عصر خودرو

"آپ" سود تلفیقی ۶ماهه را ۵۴۵ ریال اعلام کرد

عصر بازار- شرکت آسان پرداخت پرشین در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه، سود هر سهم را ۵۴۵ریال اعلام کرد.

"آپ" سود تلفیقی ۶ماهه را ۵۴۵ ریال اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی 6ماهه شرکت آسان پرداخت پرشین منتشر شد. در این گزارش سود تلفیقی هر سهم 545ریال و سود هر سهم در شرکت اصلی 546ریال اعلام شده است.

    این شرکت در گزارش تلفیقی سود عملیاتی را یک هزار و 671میلیارد ریال، سود خالص را یک هزار و 445میلیارد ریال و سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را 2هزار و 234میلیارد ریال منتشر کرد.

    "آپ" در گزارش 6ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی را مبلغ یک هزار و 669میلیارد ریال، سود خالص را مبلغ یک هزار و 446میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را مبلغ 2هزار و 250میلیارد ریال اعلام کرده است.

    در این دوره 6ماهه، "آپ" توانسته 24هزار و 467میلیارد ریال درآمد از محل قرار دادهای خودرا  محقق سازد و سود ناخالص شناسایی شده از این محل را 2هزار و 44میلیارد ریال اعلام کرد.

    از سوی دیگر در برآوردی که این شرکت از تغییرات هزینه های عمومی، اداری، تشکیلاتی و خالص سایر درآمدها (هزینه ها)ی عملیاتی خود برای دوره 6ماهه منتهی به 29اسفند1398 داشته اعلام کرد که هزینه رول مصرفی در سرفصل هزینه مواد غیرمستقیم، هزینه شارژ به پذیرندگان و کارمزد سرویس های دریافتی به اضافه هزینه ناشی از امتیازات و خطاها در سرفصل حق العمل و کمیسیون فروش، هزینه خدمات نمایندگان در سرفصل خدمات پس از فروش آورده شده است. همچنین هزینه اجاره به دلیل منطبق نشدن با هیچ یک از سرفصل های گزارش منتشر شده را در سایر هزینه ها آورده است. علاوه بر این پاداش هیات مدیره در هزینه حقوق و دستمزد هزینه های اداری عمومی و فروش عنوان شده است.

    برچسب ها