عصر خودرو

شناسایی زیان ۵۹ریالی برای هرسهم "خزامیا"

عصر بازار- شرکت زامیاد از شناسایی زیان ۵۹ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماه فعالیت خبر داد.

شناسایی زیان ۵۹ریالی برای هرسهم "خزامیا"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت زامیاد در صورت های مالی میان دوره ای 6ماهه اعلام کرد که به ازای هر سهم 59ریال زیان شناسایی کرده است. این در حالی است که زیان اعلام شده در گزارش 3ماهه این شرکت 16ریال بود.

    "خزامیا" در گزارش 6ماهه منتهی به 31شهریور1398 اعلام کرد که سود عملیاتی شرکت 118میلیارد ریال، زیان خالص به 327میلیارد ریال و زیان انباشته 2هزار و 556میلیارد ریال است.

    اهداف این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات، افزایش تولید و فروش در نیمه دوم سال و اخذ مجوز شماره گذاری وانت دیزل یورو 5 و تولید انبوه این محصول اعلام شده است و در برآوردی که شرکت از تغییرات عوامل بهای تمام شده داشته اعلام شد که با توجه به اینکه کلیه افزایش ها مطابق با قانون کار در ابتدای سال صورت گرفته است، در صورت عدم افزایش توسط مراجع ذی صلاح، افزایشی در نیمه دوم سال نخواهد داشت.

    "خزامیا" در توضیحاتی که درخصوص تشریح برنامه های خود برای تکمیل طرح های توسعه ارایه داده است اعلام کرد بازنگری و به روز رسانی پروژه موتور بنزینی یورو 5، بومی سازی اقلام خرید خارج و پروژه افزایش ظرفیت اتاق بار محصول نیسان را در دست اقدام دارد.

    این شرکت در خصوص وضعیت شرکت‌های سرمایه‌پذیر اعلام کرد؛ طبق صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ 30خرداد1396 انحلال شرکت بهنگام آفرین تصویب و تغییرات صورت گرفته در روزنامه رسمی منتشر شد.

    برچسب ها