عصر خودرو

براساس مصوبه مجمع عمومی صورت گرفت

سود ۲۷۵ میلیارد تومانی توسعه صنایع بهشهر

عصر بازار: بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت صنایع بهشهر از مبلغ سود قابل تقسیم پس از کسر اندوخته قانونی، مبلغ ۲،۷۵۳،۵۳۳،۴۴۰،۰۰۰ ریال خالص به ازای هر سهم ۵۴۲ ریال بین صاحبان سهام تقسیم می‌شود.

سود ۲۷۵ میلیارد تومانی توسعه صنایع بهشهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» بر اساس اطلاعات مندرج در کدال، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت توسعه صنایع بهشهر (سهامی عام) در 25 خرداد 93 برگزار شد.

    تصمیمات مجمع

    1. پس از بحث و بررسی، صورت‌های مالی شرکت اصلی و تلفیقی گروه شامل ترازنامه به تاریخ 1393/12/29 و صورت‌های سود و زیان و جریان وجوه نقد شرکت برای سال مالی منتهی به تاریخ مذکور، به تصویب رسید.

    2. مجمع مصوب نمود از مبلغ سود قابل تقسیم پس از کسر اندوخته قانونی، مبلغ 2،753،533،440،000 ریال خالص به ازای هر سهم 542 ریال بین صاحبان سهام تقسیم شود.

    3. با توجه به بند 14 گزارش حسابرس و بازرس قانونی، در سال مورد گزارش معاملات موضوع ماده 129 اصلاحیه قانون تجارت در شرکت انجام نشده است. ضمنا معاملات با سایر اشخاص وابسته مندرج در یادداشت 38 صورت‌های مالی مورد تنفیذ و تصویب مجمع قرار گرفت.

    4. موضوع انتخاب بازرس و حسابرس مستقل مطرح و در نتیجه سازمان حسابرسی به شناسه ملی 10101136332 برای سال مالی منتهی به تاریخ 1394/12/29 به مدت یک سال به سِمَتِ حسابرس و بازرس اصلی و علی‌البدل شرکت انتخاب و تعیین حق‌الزحمه آن به هیأت مدیره تفویض شد.

    5. روزنامه اطلاعات جهت درج آگهی‌های مربوط به شرکت تعیین شد.

    پس از اتخاذ تصمیم مجمع نسبت به دستور جلسه به‌شرح فوق، مجمع به آقای مرتضی داداش مدیرعامل شرکت وکالت با حق توکیل به غیر داد تا نسبت به ثبت این صورت‌جلسه در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری و امضای دفاتر و اوراق لازم اقدام نمایند.

    جلسه مجمع در ساعت 12 همان روز خاتمه یافت.

    برچسب ها