عصر خودرو

با توجه به استقبال سرمایه گذاران:

پذیره نویسی "منفت" ۲ روزه پایان یافت

عصر بازار- امروز ۳ بهمن ماه پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (منفت۹۸۱۰) با توجه به استقبال سرمایه گذارن ۲ روزه به اتمام رسید.

پذیره نویسی "منفت" ۲ روزه پایان یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران،  پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به منظور تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای توسعه میدان نفتی آذر، چهارشنبه 30 دی ماه آغاز شد و از مهلت 3 روز تا مورخ 4 بهمن ماه برخوردار بود که با توجه به استقبال سرمایه گذاران طی معاملات امروز قبل از ساعت 11 به پایان رسید.

    براساس این گزارش، 2 میلیون ورقه از این اوراق به ارزش اسمی هر ورقه یک میلیون ریال به ارزش کل 2000 میلیارد ریال برابر با 200 میلیارد تومان  توسط 34 نفر خریداری شد.

    یادآوری می شود این اوراق با سر رسید 4 ساله با نرخ سود 21 درصدی به صورت روز شمار بوده و سود آن هر 3 ماه پرداخت می شود، همچنین  بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی آن را تامین سرمایه سپهر بر عهده دارد.

    همچنین صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به عنوان ضامن، تامین سرمایه سپهر به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره‌نویسی، موسسۀ حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان امین این اوراق معرفی شده اند.

    شایان ذکر است معاملات ثانویه اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (منفت9810) در بورس اوراق بهادار انجام می شود و زمان آن متعاقبا اعلام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها