عصر خودرو

در نخستین روز هفته

ارزش معاملات بازار فرابورس از یک هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال عبور کرد

عصر بازار- در پایان معاملات امروز، ۳۴۶ میلیون ورقه بهادار به ارزشی بالغ بر یک هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال مورد مبادله قرار گرفت.

ارزش معاملات بازار فرابورس از یک هزار و ۶۰۲ میلیارد ریال عبور کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس ایران، معاملات نخستین روز هفته مقارن با سوم بهمن در فرابورس در حالی به پایان رسید که 346 میلیون ورقه بهادار در 28 هزار و 224 نوبت به ارزش یک هزار و 602 میلیارد و 330 میلیون ریال خرید و فروش شد و در پی آن آیفکس با ثبت 8.5 واحد رشد،عدد 727.55 را نشان داد.
    بانک دی با معامله 52 میلیون و 740 هزار سهم به رقم 76 میلیارد و 420 میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات سهام در فرابورس را به نام خود ثبت کرد.
    در روز جاری، سهام کاسپین، پخش البرز و روی زنگان بیشترین افزایش قیمت و مینو شرق، برق عسلویه مپنا و نفت ایرانول بیشترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.
    همچنین، نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پالایش نفت تهران پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند و هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن 766 تا 850 هزار ریال داد و ستد شد.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد بیشترین حجم معاملات ETF را با خرید و فروش 15 میلیون و 350 هزار سهم رقم زد و داد و ستد 260 هزار ورقه اجاره رایتل 2 در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
    علاوه بر این، با معامله اسناد خزانه اسلامی به قیمت 967 هزار و 737 ریال، نرخ بازده تا سررسید این اوراق معادل 27.05 درصد شد که نسبت به روز معاملاتی قبل، 0.33 درصد افزایش نشان می‌دهد.
    این گزارش می‌افزاید، در پایان معاملات روز جاری،‌ نماد معاملاتی شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا با توجه به دریافت اطلاعات مبنی بر تغییر با اهمیت اطلاعات پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 1394، متوقف شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو