عصر خودرو

حسابرسی نشده؛

قند اصفهان طی ۹ ماه زیان ده بود

عصر بازار- شرکت قند اصفهان در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۴ مبلغ ۹ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

قند اصفهان طی ۹ ماه زیان ده بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت قند اصفهان صورت های مالی 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش ، "قصفها" در دوره 9 ماهه یاد شده مبلغ یک هزار و 487 میلیارد و 910 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت که با کسر بهای تمام شده کالای فروش رفته از آن سود ناخالص دوره به مبلغ 94 میلیارد و 993 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های عمومی، اداری کسر و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 50 میلیارد و 902 میلیون ریال رسید.

    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن زیان خالص دوره به مبلغ 9 میلیارد و 687 میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ 50 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 9 میلیارد و 221 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها