عصر خودرو

بلومبرگ گزارش داد:

پیش‌بینی سیتی گروپ از صعود قیمت نفت به بیش از ۵۰ دلار

عصر بازار- با وجود رسیدن قیمت نفت به پایین ترین قیمت دوازده سال گذشته در هفته اخیر، سیتی گروپ پیش بینی می کند بازار نفت در نیمه دوم سال میلادی چشم انداز رو به رشدی خواهد داشت.

پیش‌بینی سیتی گروپ از صعود قیمت نفت به بیش از ۵۰ دلار
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، با وجود رسیدن قیمت نفت به پایین ترین قیمت دوازده سال گذشته در هفته اخیر، سیتی گروپ پیش بینی می کند بازار نفت در نیمه دوم سال میلادی چشم انداز رو به رشدی خواهد داشت.

    به پیش بینی تحلیل گران این موسسه، پس از خروج بازار از شوک ناشی از شروع مجدد صادرات نفت ایران، فرصت‌های سرمایه گذاری در این بازار به تدریج مجدداً نمایان خواهند شد.

    در همین چارچوب سیتی گروپ از صعود مجدد قیمت نفت پس از افت در سه ماهه اول سال میلادی حکایت می کند به طوری که  پیش بینی می شود قیمت نفت برنت به 41 دلار در سه ماهه سوم سال میلادی و 52 دلار در سه ماهه آخر برسد.

    کارشناسان این موسسه یک تا سه ماهه آینده را زمان مناسبی برای سرمایه گذاران جهت بررسی فرصت های در حال ظهور در بازار نفت می دانند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها