عصر خودرو

بزرگترین تولیدکننده محصولات لبنی جهان آماده همکاری با ایران شد

عصر بازار- شرکت نیوزیلندی 'فونترا' بزرگترین تولید کننده و صادرکننده شیر و محصولات لبنی جهان روز جمعه آمادگی این شرکت را برای افزایش همکاری با ایران پس از اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و لغو تحریم های ناعادلانه علیه کشورمان اعلام کرد.

بزرگترین تولیدکننده محصولات لبنی جهان آماده همکاری با ایران شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، وزارت امور خارجه و تجارت نیوزیلند نیز تایید کرد فرایند به روز رسانی مقررات پس از لغو تحریم های ناعادلانه غرب علیه ایران در حال انجام است و انتظار می رود ماه آینده میلادی تکمیل شود.
    'کلوین ویکهام' مدیر عامل 'فونترا' نیوزیلند از جمهوری اسلامی ایران به عنوان شریک کلیدی و باارزش بازار کره 'فونترا: با فروش 150 میلیون دلار در سال های گذشته یاد کرد.
    وی گفت که انتظار دارد مناسبات این شرکت با ایران با توجه به سابقه گذشته حضور در بازار کشورمان شاهد رشد مداوم باشد.
    مدیر عامل بزرگترین شرکت لبنی جهان گفت که این شرکت برپایه مشتری و روابط طولانی تاسیس شده است.
    وی گفت که این شرکت بزرگ جهان مناسبات تجاری با ایران را توسعه می دهد، هر چند به دلیل تحریم ها طی چند سال گذشته قادر به دسترسی به بازار ایران نبوده است.
    وزارت خارجه نیوزیلند اظهار امیدواری کرده است اجرای برجام بتواند شالوده اعتمادسازی و گشایش فصل تازه ای در همکاری های خاورمیانه را بنا نهد.
    نیوزیلند هم اکنون روند داخلی لغو تحریم های سازمان ملل را آغاز کرده و امیدوار است تا ماه فوریه تکمیل شود؛ این امر شامل لغو آن دسته از معاملات با ایران که مستلزم ثبت در وزارت امور خارجه و تجارت بود نیز خواهد شد.
    رادیو نیوزیلند نیز لغو تحریم ها را فرصتی برای نیوزیلند دانست تا بار دیگر با کشورمان به عنوان 'شریک قدیمی' وارد تجارت های گسترده شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها