عصر خودرو

شهرک‌های صنعتی البرز و کره جنوبی خواهر خوانده می‌شوند

عصر بازار- مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز گفت : در تلاشیم تا قرارداد خواهر خواندگی بین شهرک‌های صنعتی البرز با برخی شهرک‌های صنعتی کشور کره امضا کنیم که می تواند در حوزه انتقال تکنولوژی موثر باشد.

شهرک‌های صنعتی البرز و کره جنوبی خواهر خوانده می‌شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از پیشتازان البرز، محمد امین فرشی در نشست خبری رویداد ملی و بین المللی «تبادل فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط و استارتاپ‌ها» اعلام کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز در روزهای 18 و 19 آذر ماه میزبان برگزاری این دو رویداد مهم در دانشگاه آزاد کرج است.

    فرشی افزود: در روز اول رویداد که در خصوص بحث تبادل فناوری است؛ در یک طرف میز مذاکره 70 واحد فناور حضور دارند و در طرف دیگر 162 پروپوزال از کل کشور ارائه می شود که در حقیقت نیازهای احصا شده بخش صنعت است و قرار است توسط واحدهای فناور حل شود.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به حضور چند کارشناس خبره از کشورهای ترکیه و کره جنوبی در این رویداد مهم گفت: حضور کشور کره جنوبی در این رویداد از جهت بهره‌وری بالای تکنولوژی‌ها و فناوری‌ حائز اهمیت است و در سدد هستیم تا قرارداد خواهر خواندگی بین شهرک‌های صنعتی البرز با برخی شهرک‌های صنعتی کشور کره امضا کنیم که می تواند در حوزه انتقال تکنولوژی موثر باشد.

    اظهار داشت: تا پایان سال جاری باید 99 واحد صنعتی غیر فعال استان البرز، مجدد به چرخه تولید باز می‌گشت که از ابتدای سال جاری تاکنون این اقدامات در مورد 57 واحد صنعتی عملیاتی شده و باقی آنها نیز تا آخر سال جاری به نتیجه می رسد.

    فرشی با بیان اینکه از 162 پروپوزالی که برای این رویداد آماده سازی شده 15 مورد مربوط به صنعت البرز است ادامه داد: در روزهای 18 و 19 آذرماه سال جاری برگزاری یک رویداد ملی استارتاپی را نیز داریم که طی آن 15 ایده برتر استارتاپی وارد مذاکره با سرمایه گذاران تخصصی و دارندگان واحدهای صنعتی می شوند که برای بخش آرندی و تولیدی خود نیاز به استفاده از دانش این ایده های برتر دارند.

    برچسب ها