عصر خودرو

«لبوتان» گزارش تلفیقی ۶ماهه منتشر کرد

عصر بازار- شرکت گروه صنعتی بوتان در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۴۸۲ریال اعلام کرد. در این گزارش سود خالص شرکت به ۳۳۸میلیارد ریال، سود عملیاتی به ۶۵۲میلیارد ریال و سود انباشته آن به یک هزار و ۶۱۱میلیارد ریال رسیده است.

«لبوتان» گزارش تلفیقی ۶ماهه منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، در گزارش 6ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی 508میلیارد ریال، سود خالص 290میلیارد ریال و سود انباشته یک هزار و 80میلیارد ریال منتشر شده است. علاوه بر این سود هرسهم شرکت اصلی 414ریال محقق شده است.

    «لبوتان» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که با توجه به وضعیت اقتصادی و چالش های موجود در بازار، شرکت اهداف و برنامه کاری سال 98 را بر پایه حفظ توان تولید و فروش خود تدوین کرد. در این راستا، تیم مدیریت و اجرایی شرکت استراتژی های متفاوتی را جهت دستیابی به اهداف تعریف شده به کار گرفته است.

    همچنین در برآوردی که شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته اعلام کرد که شرکت تا تاریخ تهیه این گزارش برآوردی از تغییر نرخ فروش ندارد. بنابراین تعیین نرخ فروش در ماه های آتی وابستگی زیادی به وضعیت نرخ ارز و خرید مواد اولیه خواهد داشت.

    برچسب ها