عصر خودرو

مدیر کالایی شرکت کارگزاری آپادانا عنوان کرد:

تقسیم کار بازار سرمایه و پول در گرو مشارکت بانک ها

عصر بازار- مدیر کالایی شرکت کارگزاری آپادانا، تقسیم کار بین بازار سرمایه و بازار پول را یکی از راه های مطلوب، برای خروج از رکود بدون تورم دانست و گفت: این طرح، نقدینگی رابه سمت بازار سرمایه سرازیر می کند و رشد صنایع و اشتغال زایی را در پی خواهد داشت.

تقسیم کار بازار سرمایه و پول در گرو مشارکت بانک ها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، پیام آرمات افزود: این طرح که از سوی دولت مطرح شده یکی از مباحث اصلی اقتصاد کلان در کشور است که به دنبال آن دولت در صدد کنترل تورم است، بی آنکه  رکودی در اقتصاد ایجاد شود.

    آرمات ادامه داد: با این روش نقدینگی و پول می تواند موجب رشد صنایع و اشتغال زایی شود و دیگر نگرانی از این بابت که پول تنها در بخشی از جامعه به کار گرفته شود، وجود نخواهد داشت.

    وی گفت: البته برای اجرایی شدن هرچه بهتر این طرح ، نیاز به مشارکت هرچه بیشتر بانک ها داریم به این معنا که آنها باید کاهش نرخ سود بانکی را پیش روی خود قرار دهند.

    مدیر کالایی شرکت کارگزاری آپادانا تصریح کرد: در کنار اعتماد سازی، شرکت ها باید طرح های افزایش ظرفیت و بلند مدت را ارائه دهند و مردم نیز باید با سرمایه گذاری منابع پولی را در اختیار صنایع قرار دهند تا بهره وری را در کشور شاهد باشیم.

    آرمات ادامه داد: به نظر می رسد این طرح یک طرف قضیه است  و طرف دیگر آن بخش اجرایی آن است؛ اما نکته مهم تر آن است که دولت با این طرح، بدون ایجاد تورم رونق را به بازار سرمایه بر می گرداند ضمن اینکه این امر نیاز به قوی تر کردن بازوهای بازار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها