عصر خودرو

ثبت تنها ۲۶ مورد تخلف در ابرکوه پس از افزایش قیمت بنزین

عصر بازار- رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه با اشاره به ۱۳۰ مورد بازرسی از بازار طی ۱۲ روز پس از افزایش قیمت بنزین، از ثبت ۲۶ مورد پرونده تخلف در این شهرستان که عمدتاً نیز نصب نکردن برچسب قیمت و صادر نکردن فاکتور فروش بوده است، خبر داد.

ثبت تنها ۲۶ مورد تخلف در ابرکوه پس از افزایش قیمت بنزین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، «سید مسعود میرحسینی» اظهار کرد: پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و اصلاح قیمت این حامل انرژی، نظارت و بازرسی در بازار و واحدهای عرضه‌کننده کالا در شهرستان افزایش یافته است.

    وی خاطرنشان کرد: اصلاح قیمت صرفاً در مورد بنزین اعمال شده و هیچ ارتباطی به قیمت گازوئیل ندارد چرا که بنا به گفته کارشناسان، اجرای طرح مذکور اثر اندک و ناچیزی بر روی قیمت‌ها خواهد داشت.

    میرحسینی با تأکید بر این که روسای اتحادیه‌های اصناف باید مراقبت کنند که کسی از شرایط پیش آمده سوءاستفاده نکند، افزود: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، مسئولان مربوطه در تعزیرات حکومتی، دادستانی و سایر دستگاه‌های مربوطه کاملاً مراقب هستند تا حتی‌المقدور تخلفی صورت نگیرد یا در صورت ارتکاب جرم، با خاطیان برخورد کنند.

    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه عنوان کرد: در مدت 12 روز گذشته پس از اصلاح قیمت بنزین تعداد 122 مورد بازرسی اصناف و 8 مورد گشت مشترک در سطح شهرستان انجام و 26 مورد پرونده تخلف که عمده آن نیز نصب نکردن برچسب قیمت و صادر نشدن فاکتور بوده، تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

    میرحسینی هرگونه افزایش قیمت کالاها و خدمات را به بهانه گران شدن بنزین غیرقانونی دانست و گفت: به مردم توصیه می‌شود کالاهایی را خریداری کنند که قیمت به روی آنها درج شده باشد و در صورت مشاهده گران‌فروشی با سامانه 124 تماس بگیرند.

    برچسب ها