عصر خودرو

نماینده مجلس دهم:

حمایت از تجارت الکترونیک با تصویب لایحه تجارت

عصر بازار- نماینده مجلس دهم گفت: لایحه تجارت لازمه اقتصاد کنونی کشور است، زیرا با توجه به خلاء های قانونی نمی توان شرایط را به سمت توسعه اقتصادی برد، مگر اینکه ریل گذاری دقیقی برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا صورت گیرد.

حمایت از تجارت الکترونیک با تصویب لایحه تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، شادمهر کاظم زاده عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بررسی لایحه تجارت در صحن علنی مجلس، گفت: خوشبختانه روند بررسی لایحه تجارت در دو هفته اخیر در مجلس بسیار مثبت بوده، لایحه ای که در سه دوره اخیر پارلمان تدوین و چکش کاری شده و برای تصویب در اختیار مجلس قرار داده شده است.

    بهبود و ارتقا نظام بانکی کشور یکی از آثار مثبت تصویب لایحه تجارت

    نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی، بهبود و ارتقا نظام بانکی کشور یکی از آثار مثبت تصویب لایحه تجارت در کشور است، افزود: آخرین اصلاح قانون تجارت فعلی در حدود 80 سال پیش صورت گرفته، بنابر این برخی از مفاد آن منطبق با وضعیت اقتصادی و تجاری کنونی کشور نیست.

    حمایت از تجارت الکترونیک با تصویب لایحه تجارت

    وی ادامه داد: این موضوع واضح و مبرهن است که قانون تجارت فعلی نیازمند به روزرسانی و تقویت بخش ها است، به طور مثال درقانون فعلی به مسئله تجارت الکترونیک اشاره ای نشده، در حالی که در لایحه جدید تجارت تمهیدات قابل قبولی برای حمایت از تجارت الکترونیکی دیده شده است.

    لایحه تجارت لازمه اقتصاد کنونی کشور است

    لایحه تجارت لازمه اقتصاد کنونی کشور است، زیرا با توجه به خلاء های قانونی نمی توان شرایط را به سمت توسعه اقتصادی برد، مگر اینکه ریل گذاری دقیقی برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا صورت گیرد

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: لایحه تجارت لازمه اقتصاد کنونی کشور است، زیرا با توجه به خلاء های قانونی نمی توان شرایط را به سمت توسعه اقتصادی برد، مگر اینکه ریل گذاری دقیقی برای رسیدن به یک اقتصاد شکوفا صورت گیرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: یکی از ضروریات کنونی برای تجارت بین المللی میان تاجران ایرانی و تجار خارجی، صدور اسناد تجاری است، حال لایحه کنونی تجارت، زمینه را برای صدور اسناد استاندارد فراهم می کند.

    برچسب ها