عصر خودرو

عضو کمیسیون کشاورزی مطرح کرد:

بازار فروش ایران در پساتحریم بهتر خواهد شد

عصر بازار- یک عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به رفع تحریم‌ها علیه ایران گفت که بازار فروش ایران در پساتحریم بهتر خواهد شد.

بازار فروش ایران در پساتحریم بهتر خواهد شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، هدایت‌الله میرمرادزهی عنوان کرد: با تعاملی که انجام شده هم بازار فروش ما بهتر خواهد شد و هم محصولاتی که لازم است با قیمت مناسب‌تر و بدون واسطه به ایران وارد می‌شود. در بخش کشاورزی محصولاتی مثل کود، بذر و سم مورد مصرف ما است. به امید خدا با اجرای برجام که تبدیل به فرجام شده، تسهیل امورات بهتر انجام خواهد شد.

    وی ادامه داد: بخش کشاورزی یکی از بخش‌های مهم برای ارزآوری است. حتی می‌توانیم مثل نفت، صادرات بالایی داشته باشیم. در شرایط تحریم نمی‌توانستیم محصول‌مان را به جایی بفرستیم اما با تعاملی که خواهیم داشت این اتفاق می‌افتد.

    این نماینده مجلس به تسهیل روند واردات هم اشاره کرد و افزود: بخشی از ماشین‌آلات مثل بذرپاش، کودپاش، ماشین‌آلات سنگین، تراکتور که در خدمت کشاورزی هستند ساخت ایران است و بخشی ساخت ایران نیست. می‌توانیم این ماشین‌آلات را راحت تر به کشور وارد کنیم و این مساله موجب می‌شود که سرعت و راندمان کار بالا برود.

    او با تاکید بر جنبه‌های مثبت رفع تحریم‌ها گفت که این مسیر خوبی است و ابراز امیدواری کرد که ایران ‌توفیق خوبی در این زمینه داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها