عصر خودرو

ایران دارای بهترین شرایط جذب سرمایه‌گذاری خارجی

عصر بازار- مشاور وزیر و مدیرکل امور استان‌های وزارت اقتصاد و دارایی گفت: در حال حاضر کشور ایران بهترین شرایط را برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی دارد.

ایران دارای بهترین شرایط جذب سرمایه‌گذاری خارجی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، سیدجواد هاشمی در نشست هم‌اندیشی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی منطقه 6 کشوری به میزبانی استان، اظهارکرد: ایران جزو نادرترین کشورهایی است که از نظرسرمایه‌گذاری بیشترین پتانسیل را دارد.

    وی به روند ثبت شرکت در یکی از کشورهای خارجی اشاره کرد و یادآور شد: در یکی از کشورهای خارجی افراد می‌توانند در فرودگاه اقدام به ثبت شرکت کنند بنابراین ما هم می‌توانیم با استفاده از منابع استانی و اساتید دانشگاه‌ها در جهت حل این مشکلات برآییم و طرح ارائه دهیم که فعلا برای این منظور دفتر ثبت آثار معنوی در وزارتخانه تشکیل شده است.

    هاشمی همچنین به بحث آموزش و خلأ آن در مجموعه اقتصاد و دارایی اشاره کرد و افزود: بحث آموزشی را به واحدهای استانی سپردیم تا طبق نیازهای خود درخواست مباحث آموزشی را داشته و مشکلات استان‌ها را مطرح کنند.

    وی در ادامه به ارزشیابی ها و عملکردها اشاره کرد و گفت: شاخص‌های فراوانی برای ارزیابی در وزارتخانه وجود دارد و باید براساس سند راهبردی حرکت کرد.

    نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان نیز ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و اثبات حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات اظهار کرد: با یاری خداوند و تدابیر تیم مذاکره‌کننده و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، این تیم با مذاکرات توانست شر مطلق را که می‌رفت آرمان‌های اقتصادی کشور را زیرسوال ببرد، با تدبیر از بین ببرد.

    سیدناصر محمودی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته پرداخت و گفت: سعی کردیم با همدلی و هماهنگی بیشتر و اتخاذ سیاست‌های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی را با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌وری اجرایی کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها