عصر خودرو

رشد قراردادهای بالاست در سال ۹۳

عصر بازار: در مجمع عمومی عادی سالانه روز گذشته شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن، تقسیم مبلغ ۴۰۰ ریال به ازای هر سهم به تصویب رسید.

رشد قراردادهای بالاست در سال ۹۳
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از دنیای اقتصاد، در این جلسه که ریاست آن بر عهده دکتر‌احمدی بود، گزارش هیات مدیره از سوی سیروس جعفری، مدیر عامل این شرکت به استماع حاضران رسید. در همین راستا مدیرعامل بالاست با اشاره به این مطلب که با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در سال گذشته، بالاست توانست در حوزه‌های مختلف موفق به اخذ پروژه شود، تصریح کرد: پیش از این سهم بیشتر پروژه‌های بالاست، به پروژه‌های راه‌آهن اختصاص داشت، اما این شرکت توانست در دیگر زمینه‌ها از جمله اجرای پروژه‌های نفتی و پالایشگاهی، آبی، سدی و جاده‌سازی فعال‌تر شود.

    وی یادآور شد: مجموعه دارایی‌های بالاست در سال 93 نسبت به سال 92 با روند رو به رشدی همراه بود، این در حالی است که بدهی‌های شرکت نیز رو به کاهش گذاشت.
    سیروس جعفری در مجمع عمومی عادی سالانه بالاست به رشد درآمد عملیاتی این شرکت اشاره کرد و گفت: بالاست در سراسر کشور دارای پروژه‌های مختلفی است از جمله پروژه بین‌المللی خواف - هرات که از اهمیت ویژه و استراتژیکی برای کشور برخوردار است و تا پایان مهرماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی گفت: در بخش احداث ساختمان سال گذشته 5 قرارداد را برنده شدیم و در سال جاری نیز یک قرارداد دیگر برنده شده‌ایم.
    وی به تولید بالاست به میزان 10 میلیارد تومان در سال 93 اشاره کرد و گفت: به‌طور کلی قراردادهای بالاست بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال است.
    وی از تعیین تکلیف 433 واگن حمل «بالاست» که در سال 85 از سوی شرکت بالاست خریداری شده بود و سال گذشته اسناد آن از سوی راه‌آهن به شرکت بالاست داده شد، خبر داد و گفت: تعداد واگن‌های یادشده اکنون به‌طور کامل در دفاتر بالاست به ثبت رسیده‌ است.

    وی با اشاره به این مطلب که در پروژه احداث کنار گذر ایلخچی از تکنولوژی‌های جدید استفاده خواهد شد، گفت: پروژه راه‌سازی ایلخچی معادل 9 کیلومتر است و در دست مطالعه و بررسی از سوی کارشناسان شرکت قرار دارد.
     

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو