عصر خودرو

هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار؛

حضور ۱۵ هزار بازرس برای رصد بازار در کشور

عصر بازار- وزیر صمت: بازرسی‌هایی در سه سطح در کشور ایجاد کرده‌ایم و در حال حاضر ۱۵ هزار بازرس مشغول بازرسی از بازار‌ها هستند.

حضور ۱۵ هزار بازرس برای رصد بازار در کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از صداوسیما، رضا رحمانی در هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار گفت: کارگروه تنظیم بازار از کارگروه‌های بسیار منسجم و منظم در دولت است.

    وی اضافه کرد: در حوزه وزارت صنعت، ​سه کارگروه کشوری وجود دارد که در ستاد تسهیل، تنظیم بازار و شورای عالی معادن مشغول به کار هستند که ریاست این کارگروه‌ها با خود استانداران در هر استان است.
    آقای رحمانی گفت: از روز جمعه تا به امروز که طرح سهمیه‌بندی بنزین انجام شده، هفت جلسه ستاد تنتظیم بازار برگزار شده و لازم می‌دانم از دستگاه‌های مختلف مثل وزارت جهاد، وزارت دادگستری، سازمان تعزیرات، وزارت اطلاعات، اتاق بازرگانی، وزارت کشور، وزارت کار، وزارت بهداشت، بانک مرکزی، گمرک و NGO‌ها (سازمان‌های مردم نهاد) تشکر ویژه داشته باشیم.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: سه دغدغه جدی داریم که به ترتیب اولویت، در دسترس بودن همه کالا‌ها و روند توزیع آن، رصد کردن تولید کالا از مبدا و بحث بعدی به وفور بودن کالا‌ها در سطح بازار است.
    آقای رحمانی گفت: همه کالا‌های مورد نیاز، ذخیره‌سازی شده و جای نگرانی برای تامین کالا نداریم.
    وی افزود: بازرسی‌ها توسط گشت‌های مشترک با تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف کننده و اتاق اصناف در حال اجرا است که دولت باید در این زمینه برنامه‌ریزی خاصی برای آینده داشته باشد و نیرو و امکانات لازم را تقویت کند.
    وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در کنار همه اقداماتی که این روز‌ها در حال اجرا است به فکر بازار شب عید و حتی برای ماه رمضان هم در حال برنامه ریزی هستیم.

    برچسب ها