عصر خودرو

در دوره مالی ۳ماهه؛

پرتفوی بورسی «وسبحان» ۱۲۲میلیارد ریال افزایش یافت

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری سبحان در صورت های مالی ۳ماهه اعلام کرد که پرتفوی بورسی خود را ۱۲۲میلیارد و ۷۰۵میلیون ریال افزایش داده است.

پرتفوی بورسی «وسبحان» ۱۲۲میلیارد ریال افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سبحان در اطلاعات و صورت های مالی 3ماهه منتهی به 30مهر1398 سودهرسهم را 192ریال اعلام کرد.

    این شرکت در صورت خلاصه سرمایه گذاری های خود با توجه به سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اعلام کرد که در دوره 3ماهه توانسته پرتفوی شرکت را 122میلیارد و 705میلیون ریال افزایش دهد. همچنین اعلام کرده که بهای تمام شده در این دوره با افزایش 523میلیارد و 7میلیون ریالی به یک هزار و 535میلیارد ریال رسید. علاوه بر این ارزش بازار خود را در شرکت های بورسی با افزایش 402میلیارد و 238میلیون ریالی به یک هزار و 658میلیارد ریال رسانده است.

    «وسبحان» در گزارش خود سود عملیاتی را 249میلیارد ریال، سود خالص را 249میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را 748میلیارد ریال اعلام کرد.

    این شرکت در 3ماه فعالیت کل مبلغ سهام واگذار شده را 538میلیارد و 836میلیون ریال اعلام کرد و سود این واگذاری به 220میلیارد و 42میلیون ریال رسید. از سوی دیگر کل مبلغ بهای تمام شده سهام خریداری شده در بورس را 824میلیارد و 99میلیون ریال منتشر کرد.

    شرکت سرمایه گذاری سبحان در تشریح اهداف خود در خصوص ترکیب پرتفوی اعلام کرد که قصد دارد چینش صحیح سبد سرمایه گذاری را بهبود بخشد و وجوه نقد و خروج از سهام کم بازده غیر بورسی را مدیریت کند. از سوی دیگر - اجرای بازار گردانی سهام شرکت در راستای افزایش نقد شوندگی و تنظیم عرضه و تقاضای اوراق و تحدید دامنه نوسان قیمت آن، خروج از سهام کم بازده و زیان ده، همکاری با سایر سهامداران پتروشیمی جهت عرضه سهام در فرابورس، کاهش هزینه های عمومی و اداری و فروش یا تبدیل املاک جهت بازدهی بیشتر از سایر برنامه های با اهمیت شرکت است.

    این شرکت در گزارش منتشر شده اعلام کرد که در صورت وجود مشتری بالقوه املاک شرکت به قیمت مناسب قبل از فراوری واگذار می شود.

    برچسب ها