عصر خودرو

اطلاعیه تلفیقی ۶ ماهه «کاذر» منتشر شد

عصر بازار- شرکت فرآورده های نسوز آذر صورت‌های مالی تلفیقی میان دوره‌ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ منتشر شد.

اطلاعیه تلفیقی ۶ ماهه «کاذر» منتشر شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، شرکت فرآورده های نسوز آذر در صورت های مالی تلفیقی 6ماهه سود خالص خود را 260میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد 904درصدی همراه شد. سود عملیاتی آن نیز با رشد 400درصدی به 277میلیارد ریال و سود انباشته به 203میلیارد ریال رسید.

    این شرکت 450میلیارد ریالی سود خالص هرسهم را در حالی 579ریال اعلام کرد که در شرکت اصلی سود هرسهم 514ریال اعلام کرده است.

    «کاذر» استراتژی مدیریت خود را احداث کوره دوار با تولید 45هزار تنی پخت مواد اولیه و محصولات و امکان تولید ورقابت با بازارهای داخلی و خارجی اعلام کرده است. همچنین مقدمات طرح توسعه شرکت جهت ساخت کوره دوار از ابتدای سال قبل شروع شد و پس از برنامه ریزی های اولیه و تهیه نقشه ها و طرح ها و علاوه بر این ایجاد کارگاه مورد نیاز از ابتدای سال جاری با انعقاد قرارداد کنسرسیوم با 2شرکت مهندسی معتبر فعالیت ساخت آغاز و پیش بینی می شود با صرف بودجه 450 میلیارد ریال طی سه ماهه دوم سال1399 آماده بهره برداری شد اجرای این طرح گام بلندی در راستای کاهش وابستگی و کاهش بهای تمام شده خواهد بود.

    این شرکت با توجه به تمهیدات صورت گرفته و مدیریت بهای تمام شده، پیش بینی کرده است که حاشیه سود ناخالص ایجاد شده تا پایان سال تنها با کاهش بسیار کم حفظ کند. از سوی دیگر شرکت در نظر دارد در سال جاری در خصوص بقا یا انحلال شرکت های فرعی خود تصمیم گیری نماید. همچنین به نتیجه رساندن پرونده های مالیاتی تا سال 1397 وپیگیری در جهت وصول مطالبات معوق وتصمیم گیری راجع به نحوه جداسازی واحد استیجاری در شرکت سهامی ذوب آهن و پیاده سازی آن در واحد ملکی شرکت است.

    برچسب ها