عصر خودرو

با هدف بررسی ادغام و مشارکت شرکت‌های دو کشور

نشست شرکت­‌های دارویی فرانسه با هلدینگ­‌های ایران برگزار شد

عصر بازار- اولین نشست مشترک شرکت­ های دارویی فرانسه با هلدینگ­ های دارویی حاضر دربورس ایران به میزبانی تامین سرمایه نوین برگزار و طی آن ادغام و مشارکت شرکت های دو کشور بررسی شد.

نشست شرکت­‌های دارویی فرانسه با هلدینگ­‌های ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، درحالی بعد از اعلام رسمی و قطعی لغو تحریم های ایران بعد از 10 سال ، موج تازه دیگری از ورود سرمایه گذاران خارجی شکل گرفته که اولین نشست مشترک شرکت­ های دارویی فرانسوی با هلدینگ­ های دارویی ایران برگزار شد.

    براساس این گزارش، این نشست با هدف فراهم کردن محیطی برای آشنایی مستقیم شرکت­ های فرانسوی با شرکت­ های ایرانی و به میزبانی تامین سرمایه نوین تشکیل و تحلیلی از شرکت­ های سرمایه­ گذاری در بخش دارو توسط مدیران این تامین سرمایه و همچنین چگونگی ورود به بازار سرمایه ایران و ادغام و مشارکت از سوی مدیران شرکت­ های بورس و فرابورس ارایه شد.

    در این جلسه شرکت­ های فرانسوی همچون LEEM، EH، HRA، IPSEN، Pierre Fabre،  Sanofi و McGrigor با شرکت­ و هلدینگ های بزرگ دارویی ایران همچون شفا دارو، سرمایه گذاری البرز، برکت، ثامن و لقمان،ملاقات مستقیم داشتند.

    ولی نادی مدیرعامل تامین سرمایه نوین ضمن ابراز خرسندی از وضعیت مساعد موجود پس از رفع تحریم­ های بین­ المللی، ظرفیت ها صنعت دارو را با توجه ساختار جمعیتی و هرم سنی ایران بی­ شمار دانست.

    محمدمسعود غلامپور مدیر تحقیقات و بازاریابی این شرکت نیز با اشاره به قوت­ های گروه تامین سرمایه نوین و پیشرو بودن آن در بازار مالی ایران با سابقۀ انتشار اولین صکوک اجاره، استصناع، مرابحه و همچنین بیشترین حجم دارایی­ های تحت مدیریت و بالاترین رقم تأمین مالی در کشور، آمادگی این شرکت را برای ارائۀ خدمات مالی لازم و تأمین منابع مالی و توسعۀ شرکت­های دارویی با هدف رشد آنها به حاضرین اعلام کرد.

    مدیر بین­ الملل فدراسیون شرکت­ های دارویی فرانسوی (LEEM) نیز ضمن تقدیر از برگزاری این نشست به معرفی توانمندی شرکت­ های دارویی فرانسوی و نقاط قوت صنعت داروی ایران پرداخت. سپس نمایندگان شرکت­ ها به معرفی و اعلام ظرفیت های موجود در حوزۀ دارو و سلامت اشاره کردند.

    همچنین امکانات ورود به بورس شرکت­ های دارویی و مزایای ادغام و مشارکت شرکت­ های خارجی و شرکت­ های بورس ایران و ظرفیت رو به رشد صنعت دارو نیز از سوی مدیران شرکت بورس تهران تببین شد.

    به اعتقاد شرکت­ های فرانسوی حاضر در این جلسه، جذابیت­ های بالقوه صنعت دارو و به طور کل بخش سلامت حاکی از تعامل مثبت شرکت­ های ایرانی و فرانسوی فعال در این بخش در آینده است و با وجود ظرفیت های صنعت دارو و بخش سلامت، علاوه بر بازار 80 میلیون نفری ایران ، زمینه مناسبی جهت پوشش نیاز کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان و سوریه وجود دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو