عصر خودرو

رئیس صنف بارفروشان:

اختلالی در حمل‌ و نقل میوه نداریم

قیمت‌ها هیچگونه افزایشی نداشته است

عصر بازار- رئیسه اتحادیه بارفروشان ایجاد اختلال در حمل و نقل میوه توسط کامیون به دلیل افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد و گفت: ۸۰ درصد کامیون‌های حمل میوه از گازوئیل استفاده می‌کنند.

اختلالی در حمل‌ و نقل میوه نداریم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، مصطفی دارایی نژاد مباحث مطرح شده مبنی بر اینکه افزایش قیمت بنزین موجب اختلال در حمل و نقل کامیون ها و عدم عرضه در بازار تهران شده است را تکذیب کرد و گفت: چنین مساله ای به هیچ عنوان صحت ندارد. کامیون های حمل میوه از بنزین استفاده نمی کنند و گازوئیل سوز هستند.

    وی با بیان اینکه برای حمل میوه از کامیون های تک، خاور، ده چرخ و تریلی استفاده می شود، گفت: تمامی این وسایل از گازوئیل استفاده می کنند و تنها 20 درصد ماشین هایی که برای حمل میوه از آنها استفاده می شود بنزین مصرف می کنند که آنها نیز شامل نیسان هایی هستند که از شمال کشور پرتقال و نارنگی را به تهران حمل می کنند.

    رئیس اتحادیه بارفروشان اضافه کرد: طی دو روز گذشته شاهد بارندگی در سطح کشور بودیم که این مساله مشکلاتی را در جاده ها برای رانندگان ایجاد کرده است و طی روزهای آینده با متعادل شدن شرایط جوی این مساله نیز برطرف خواهد شد.

    دارایی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر قیمت انواع میوه و صیفی جات نسبت به روزهای گذشته هیچ تغییری نداشته و فقط قیمت گوجه فرنگی دچار نوساناتی شده که دلیل آن نیز پایان فصل برداشت در مناطقی مانند شیراز و بهبهان بوده است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر محصول گوجه فرنگی بوشهر در حال برداشت است، گفت: تا هفته آینده گوجه فرنگی بوشهر به بازار عرضه می شود و به اندازه ای در این استان گوجه فرنگی کشت شده که این محصول روی دست کشاورزان می ماند بنابراین شاهد کاهش قیمت این محصول در هفته آتی خواهیم بود.

    برچسب ها