عصر خودرو

معاون بازرگانی وزیر صمت اعلام کرد:

پس از افزایش قیمت بنزین کالاها افزایش قیمتی نداشته‌اند

عصر بازار- معاون امور بازرگانی وزیر صمت تصریح کرد: پس از افزایش قیمت بنزین قیمت کالاها تغییر خاصی نداشته و تقریباً همه قیمت‌ها ثابت بوده که انشالله همین شرایط ادامه می‌یابد.

پس از افزایش قیمت بنزین کالاها افزایش قیمتی نداشته‌اند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، عباس قبادی همراهی مجموعه‌های صنفی و ذخایر مناسب کشور را از جمله دلایل ثبات قیمت‌ها دانست و گفت: نظارت‌ها بر بازار تداوم می‌یابد.

    به نسبت ماه‌های گذشته قیمت‌ کالاها تغییری نکرده است

    وی ادامه داد: از لحاظ قیمت به نسبت ماه‌های گذشته قیمت‌ها تغییری نکرده است.

    معاون امور بازرگانی وزیر صمت در بخش دیگری از سخنان خود به علل ثابت ماندن قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: خود مجموعه‌های صنفی با مردم و نظام همراهی داشتند و در بحث تولید و تامین و عرضه همکاری و نهایت تلاش خود را داشته‌اند که این موضوع از دلایل ثبات قیمت‌ها است.

    وی موضوع مناسب بودن ذخایر کشور را دلیل دیگری برای ثبات قیمت‌ها دانست و ادامه داد: الان انبارهای کشور از لحاظ کالا شرایط خوبی را دارد و خوشبختانه هر کالایی که فروشگاه‌ها نیاز داشته باشند، سریعاً تامین می‌شود.

    نظارتها تداوم دارد

    معاون امور بازرگانی وزارت صمت در خصوص تداوم نظارت‌ها نیز افزود: این جدیت و هماهنگی بین همه مسئولان نظام از هر سه قوه برای کنترل و نظارت بر بازار وجود دارد، جلسات تنظیم بازار را تقریبا هر روز برگزار می‌کنیم، قیمت کالاها به خصوص صد قلم کالای اساسی هر روز رصد می‌شود و این شرایط به همین شکل ادامه دارد.

    قبادی ادامه داد: البته اگر قیمت کالایی نیاز به بازنگری دارد، کار کارشناسی روی آن انجام خواهد شد و اما در مقطع فعلی اعلام کرده‌ایم که هیچ افزایش قیمتی را مخصوصاً برای دستگاه‌های دولتی نخواهیم پذیرفت.

    برچسب ها