عصر خودرو

کشتیرانی ایران از لیست تحریم‌ها خارج شد

عصر بازار- تمامی کشتی‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از لیست تحریم خارج شد.

کشتیرانی ایران از لیست تحریم‌ها خارج شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، سایت رسمی دفتر کنترل سرمایه های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) اعلام کرد: تمامی کشتی های ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از لیست تحریم های هشت ساله خارج شدند.

    بر اساس اعلام سایت رسمی دفتر کنترل سرمایه های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC)، تمامی مدیران، شرکت های گروه و کلیه کشتی های ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از لیست تحریم ها خارج شد.

    کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مجموعه شرکت های گروه از سپتامبر 2008 تاکنون در 22 نوبت تحت تحریم دفتر کنترل سرمایه های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) قرار گرفت که 20 مورد آن پس از تصویب قطعنامه 1929 و از ابتدای تیرماه 1389بوده است.

    علاوه بر این، از ابتدای سال 1390 تاکنون افک 13 تحریم و دو بخشنامه بر علیه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران صادر و اعمال کرد که در مجموع (OFAC) تا به حال 132 شرکت و 16 نفر از مدیران کشتیرانی را تحریم کرده که بیشترین تعداد در بین سازمان ها و ارگانهای تحریم شده در سطح کشور بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها