عصر خودرو

فردا:

بورس میزبان اوراق مشارکت ۲۰۰ میلیارد تومانی نفت

عصر بازار- فردا چهارشنبه مورخ ۳۰ دی ماه، پذیره نویسی۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت (اپیک) از طریق بورس تهران آغاز می شود.

بورس میزبان اوراق مشارکت ۲۰۰ میلیارد تومانی نفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، پذیره نویسی اوراق مشارکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به منظور تامین مالی بخشی از منابع مورد نیاز برای توسعه میدان نفتی آذر، چهارشنبه 30 دی ماه آغاز و  تا روز یکشنبه 4 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

    براساس این گزارش، این اوراق با سر رسید 4 ساله با نرخ سود 21 درصدی به صورت روز شمار در بورس تهران عرضه و سود آن هر 3 ماه پرداخت می شود، همچنین  بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی آن را تامین سرمایه سپهر بر عهده دارد.

    شایان ذکر است صندوق‌های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به عنوان ضامن، تامین سرمایه سپهر به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره‌نویسی، موسسۀ حسابرسی آزمون پرداز ایران مشهود به عنوان امین این اوراق معرفی شده اند.

    یادآوری می شود فروش این اوراق مشارکت با نماد ((منفت9810)) از طریق بورس و توسط کارگزاری خبرگان سهام در سراسر کشور انجام می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها