عصر خودرو

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی شش ماهه

عصر بازار- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سهام اخابر در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۸ به ازای هر سهم، ۶ ریال سود محقق کرده است، اظهار داشت: با به ثمر نشستن پروژه های توسعه شرکت و حضور فعال در بازار بورس به عنوان چهارمین شرکت بزرگ بورسی، با رشد قابل توجه سود عملیاتی و عملکرد عالی شرکت در این بخش مواجه هستیم.

رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت های مالی شش ماهه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵:۰۰

    به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،   سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره 6 ماهه منتهی به 1398/06/31 (حسابرسی نشده)،شاهد رشد %19 درآمدهای عملیاتی و رشد %4 بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی هستیم.
    وی افزود:شرکت مخابرات ایران در دوره 6 ماهه منتهی به شهریور 1398 با نماد اخابر و با سرمایه ثبت شده 60,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه در سال مالی منتهی به 1398/12/29 مبلغ 341,466 میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
     سیدمجید صدری با تشکر از نقش حمایتی هیات مدیره، سهامداران عمده شرکت، مجموعه وزارت ارتباطات و به ویژه مهندس آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستیابی به این روند رو به رشد افزود: نماد اخابر در مدت مشابه سال قبل، ٧ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود و در این مدت، رشد و جبران مناسبی برای شرکت در این حوزه مهم اتفاق افتاده است.
    وی با قدردانی از تلاش مجموعه همکاران و تمام کارکنان شرکت در رقم زدن این پیشرفت محسوس، اضافه کرد: جمع دارایی های شرکت نیز در این بازه زمانی با رشد 8 درصد مواجه شد و سود تلفیقی مخابرات در مجموع به 4۰٢ ریال رسید.
    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: در بخش درآمدهای عملیاتی، رشد 19درصدی و ١١ درصدی در سایر درآمدهای عملیاتی و هم چنین کاهش 5۰ درصدی در هزینه‌های مالی رخ داده است.
     

    برچسب ها