عصر خودرو

کاهش مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها با حمایت بانک شهر

عصر بازار- مدیرعامل بانک شهر با اشاره به مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات شهرداری کلانشهرها و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، بانک شهر از پروژه‌های عمرانی استراتژیک شهرداری‌ها حمایت می‌کند.

کاهش مشکلات اقتصادی شهرداری‌ها با حمایت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، دکتر حسین محمدپورزرندی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر بخش مسکن یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری‌هاست که با رکود مواجه است و از این رو شهرداری‌ها به ویژه در کلانشهرها در تامین درآمد برای پروژه‌های خود با مشکلات زیادی مواجه هستند.

    وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی از سوی دولت به منظور رونق بخشیدن به بخش مسکن و 300صنعت وابسته به آن، تصریح کرد: بانک شهر با محوریت مسئولیت اجتماعی و با توجه به اهمیت ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان، 50درصد مصارف این بانک را به پروژه‌های زیرساختی مدیریت شهری اختصاص داده است.
    پورزرندی با تاکید بر اهمیت حضور یک بانک در میان بانک‌های کشور به منظور حمایت از عمران کلانشهرها خاطرنشان کرد: 90درصد منابع بانک شهر، مردمی و 10درصد آن متعلق به شهرداری‌هاست و این مصداق عملی این دیدگاه است که بانک‌ها در قبال هموطنان مسئولیت اجتماعی دارند و از این رو در تمامی پروژه‌های شهری به ویژه در حوزه توسعه حمل و نقل عمومی با تمام توان مشارکت دارد.
    مدیرعامل بانک شهر یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران شهری را دستیابی به توسعه پایدار شهری دانست و افزود: حرکت به این سمت مستلزم برنامه‌ریزی و داشتن منابع مالی پایدار است که بانک شهر با حمایت از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها، می‌تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.
    به گفته پورزرندی، مهم‌ترین مولفه شهرداری‌ها حرکت به سمت مجموعه‌ای از درآمدهای پایدار است و در این خصوص بانک شهر می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها